Вивчення стану та ефективності
 навчально-виховного процесу

Тест « Чи умієте ви проводити вільний час?»

Відповісти на питання «так» або «ні»:
1.    Чи здаються вам вихідні занадто короткими?
2.    Чи буває так, що вам нічим себе зайняти?
3.    Розмовляючи з товаришами, чи зупиняєтеся Ви, тому що Вам стало нудно?
4.    Коли ви з друзями, хто ініціатор усіх витівок – Ви?
5.    Чи знаєте Ви хоча б чотири  різновиди настільних ігор?
6.    Чи любите Ви просто  бродити без мети?
7.    Чи любите  ви читати?
8.    Ви  що-небудь колекціонуєте?
9.    Чи ведете  ви щоденник?
10.                      Чи любите вирішувати кросворди?
11.                      Чи вважаєте Ви дощ у вихідній день катастрофою?
12.                      Якщо Ви чекаєте кого-небудь, чи можете себе зайняти, щоб не нервувати?

Один бал  за кожну відповідь «так»  дається  на питання 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, і за кожну відповідь «ні» на питання 2, 3, 11.
Інтерпретація.
 Більш 8 балів -  Ви вмієте проводити  вільний час. Друзі ніколи з Вами не нудьгують, та й ви не любите нудьгувати. Такій якості можна тільки позаздрити.
Від 4 до 8 балів. У Вас, як і в більшості, бувають погані дні, коли  нічого не ладиться,  ніщо не забавляє і не  розважає, - напевно, Вам буде корисно мати про запас яке-небудь захоплення, яке у будь-якій ситуації зможе  хоч трошки виправити Ваш настрій.
Менш 4 балів. Схоже, що Вас нічого не цікавить. Що ж, буває, але жити так просто нудно. А раз так – спостерігайте за тими, хто завжди чимось зайнятий, і може бути, що Ви навчитеся цінувати і заповнювати свій час.


 Анкета по сформованості учнівського колективу
1.    Чи є, на вашу думку, колектив у вашому класі?
(Якщо да, то в чому це проявляється).
2.     Чи вмієте ви планувати потрібні справи для школи, для класу за власним бажанням? Які це справи?
3.    Чи можете ви відкрито сказати про недоліки один одному?
4.    Чи  виступає  ваш  актив  класу справжнім організатором життя колективу?
 5. Як ви ставитесь до лідерів колективу?
6.Чи завжди ви уважні один до одного? За успіхи і невдачі класу вболіваєте всі чи тільки деякі?
7.Чи є у вас в колективі свої традиції? Як ви до них ставитесь?
8.Що допомагає і що заважає розвиткові колективу?

Анкета  «Класний керівник очима учнів».
Інструкція. Прочитавши твердження та запитання, виберіть правильний, з вашої точки зору, варіант відповіді або ж  висловіть свою думку.
1.  3 яким настроєм ви йдете до школи?
а)      з радістю;
б)      з передчуттям неприємностей;
в)      скоріше б усе це скінчилося.
2. Від кого Ви очікуєте неприємностей найчастіше?       .
а)    від учителя - предметника;
б)   від класного керівника;
в)    від однокласників;
г)    від адміністрації;
д)   інше.
3. Якими повинні бути, на вашу думку, функції класного керівника?
а)    другої мами.;
б)    старшого товариша-захисника;
в)     контролера за успішністю та дисципліною учнів.
4. Укажіть, якими рисами характеру повинен володіти зразковий класний керівник.
5. Які стосунки вам хотілося б  установити iз класним керівником?
6. Чого не повинен робити класний керівник?
7. Що ви відчуваєте до свого класного керівника?
8. Чи бувають у вас конфлікти iз класним керівником?
а)         часто;
б)          рідко;
в)     ніколи.
9. Які причини конфліктів?
а)   неврівноважений характер класного керівника;
б)    погана поведінка класу;
в)   зовнішні обставини;
10.  Припустимо, що ви завинили (розбили вікно. зіпсували меблі, нагрубіянили вчителеві). У такому випадку класний керівник:
а)   захистить;
б)   зробить вигляд, що хоче захистити;
в)   зробить вигляд, що не помітив вашої провини;
г)    буде захищати від докорів адміністрації;
д)   скористається з нагоди, щоб вас принизити.
11.  Ви знову завинили. Ви очікуєте, що цього разу класний керівник:
а)   в усьому розбереться i вчинить справедливо;
б)   дасть гарну, дружню пораду;
в)   прочитає нотацію;
г)    «проробить» у директора;
д)   викличе батьків.
12.  Ви вважаєте, що ваш клас:
а)   згуртований i дружний;
б)   розбитий на групи;
в)   кожний сам по co6i.
13.  Як часто проводяться позашкільні заходи у вашому класі?
а)   часто;   б)  рідко;
в)  не проводяться.
14.  Чи можна сказати, що вам пощастило з класом?
15. Які заходи проводяться у вашому класі найчастіше?
а)   бесіди про цікаве й важливе в життя;
б)    походи, цікаві справи;
в)   нотації з приводу успішності й дисципліни;
г)    колективні заходи з батьками;
д)   інше;
16. Які класні заходи, що проводились у цьому poці, запам'яталися вам найбільше?
17.  Що ви порадили б своєму класному керівникові?
18.  Чи можна сказати, що вам пощастило, що вчитеся у _____ школі, у___    класі?

Анкета  «Ваш характер»
Перед вами три групи запитань. Відповіді на них помістіть у бланк. На кожне із п’яти запитань групи А,Б і В дайте однозначну відповідь «так» чи «ні». 
Запитання
А. 1. Чи вживаєте ви брутальні слова, розмовляючи з людьми, яким це неприємно?
     2. Чи любите ви вихвалятися напередодні тематичної роботи, що все чудово знаєте?
     3. Чи буває у вас бажання, будь-що уразити однокласників оригінальністю?
     4. Чи приносить вам задоволення висміювати думку друзів?
     5. Чи маєте ви звичай робити зауваження?
Б.  1. Чи подобається вам більше професії артиста, телевізійного диктора ніж професії інженера, лаборанта, бібліографа?
      2. Чи почуваєте ви себе невимушено в товаристві незнайомих людей?
      3. Чи бажаєте ви займатися ввечері спортом замість того, щоб посидіти вдома за книгою?
       4. Чи здатні ви зберігати секрети?
       5. Чи любите ви святкову атмосферу?
В.    1.Чи суворо ви дотримуєтесь в записках правил пунктуації?
       2. Чи готуєтесь заздалегідь до недільних розваг?
       3. Чи можете точно відзвітуватися про свої покупки і витратити після закупівлі продуктів?
       4. Чи любите наводити порядок?
       5. Чи властива вам помисливість?   

Немає коментарів:

Дописати коментар